Dana Šantrochová

Láska prý prochází žaludkem

5. 03. 2014 11:35:48
Nikdo ten večer nemusel nic říkat. Jen ty, já a naše poprvé v tmavé svíčkami osvícené místnosti. Ještě nikdy jsem si nepřipadala tak exoticky. Tvoje pronikavá vůně, mě probouzela ze spánku. Snad nikdy, jsem si nepřipadala takhle živá. Jednou větou, chtěla bych s tebou strávit zbytek života. Miluji tě jehněčí! O tom že láska prochází žaludkem žádná, uvařte mi, dejte tomu indický název a jsem vaše.

Dneska jsem si objednala svoje oblíbené jídlo, jehněčí na kari. Těšila jsem se na něj jako malá, ostatně tak jako vždycky. Za dvě stovky, jsem dostala přesolený jehněčí guláš a lassi (indický jogurtový nápoj) které chutnalo podobně jako horší shake. Dovolila jsem si tedy, tento báječný pokrm vyhodit do koše.

Dejna

Není divu, že indická kuchyně není v Čechách tak oblíbená jako například ve Velké Británii. Napadlo mě tedy napsat článek o restauracích, ve kterých potkáte i domácí indická jídla. Dokonce i o těch, které za vaší návštěvu nestojí.

Restaurace Govinda

www.govinda.cz

Govinda patří mezi úplně první vegetariánské restaurace v Praze. Láká vás na zdravé a netradiční jídlo. S Indii však nemá mnoho společného. Pokud ale nemáte rádi moc kořeněné jídlo je to dobrá varianta levného a zdravého jídla. Najdete jí na Praze 1 a na Praze 8

Indická kuchyně

Punjabi food

www.punjabifood.cz

Je síť indických restaurací s rychlým občerstvením. Většinou se nachází v obchodních domech, jejich stránka se tváří jako pravá indická kuchyně, připravená skutečnými indickými kuchaři. Vaří se tam ale všelijak. Můžete si objednat vše od kuřecího řízku až po indickou specialitu. Ačkoliv je majitel jeden z mých známých, za ty prachy bych vám doporučovala zajít radši do mekáče.

Indická kuchyně


Golden Tikka

www.tikka.cz/katerinska

www.tikka.cz/konviktska

Je restaurace s krásným interiérem. Můžete zde ochutnat indický rum nebo výbornou domácí zmrzlinu kulfi. Jídlo je hodně přizpůsobeno českým obyvatelům. Tedy neurazí ale ani nepotěší.

Indická kuchyně

Její sesterská restaurace Tika Tika však nabízí tradičnější variantu, je sice menší a její interiér je o něco skromnější svým jídlem vás však nezklame.

Indická kuchyně

Shalamar

www.shalamarrestaurant.cz

Konečně se dostáváme k mé favoritce restaurace s názvem Shalamar. Je to příjemná domácí restaurace na Praze 6. Na první pohled vypadá docela obyčejně, ale svým jídlem a atmosférou vás velmi překvapí. Já osobně bych ani jinam nechodila, kdybych to neměla tolik z ruky.

Shaana

Další možností je uvařit si indické jídlo z pohodlí vašeho domova o tom ale zase příště

Autor: Dana Šantrochová | karma: 14.51 | přečteno: 1448 ×
Poslední články autora