Diskuse

Láska prý prochází žaludkem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já můžu doporučit restauraci Tandoor v Táboře, Prachaticích, Písku, Budějovicích, Pardubicích, indicka.cz  Vynikající jídlo.

0 0
možnosti

Pokud jde o Gowindu, dovolím si nesouhlasit - cokoliv jsem si dala, nebylo k jídlu ... už tam nevkročím.

0 0
možnosti
Foto

Já jí taky nemusím .. Proto jsem psala že to nemá s Indii nic společného :-) Spousta lidí ale říká opak

0 0
možnosti

Kudláková,Kudláková,to víš,že prochází..............a taky víme kde končí,viď?;-DBrzo přijeď!Zdraví Douchová;-)

0 0
možnosti
Foto

No budu se těšit až mi trochu dorostou beránci a na vaše příště, kdy se poučím co s tím, aby  toho nebyl ten nevábný guláš o kterém píšete na začátku. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Někdy to na tom Puškiňáku prubnu. Dobrou indii jsem naposledy dlabal v Brně - možná je to tím, že je to východněji...

:o)

0 0
možnosti

Ještě je jedna dobrá The Pind :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Díky za informaci. Doporučuji vyzkoušet i Curry House v Libni v ulici Novákových (převážně bengálská kuchyně a výborná!).

1 0
možnosti