Diskuse

Prostě spratek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mezi náma, být vojákem taky není žádný med. Těch brambor, co jsme v pět ráno museli naškrábat!

0 0
možnosti

třeba ještě spisovatelkou budete. :-)PobaviloR^

1 0
možnosti

Moje sestra na mě taky nebyla tak hodná :D Byla snad ještě horší ;-) ( Šantrochová) nejde se mi přihlásit tak píšu od svého přítele

1 0
možnosti

Nikdy není dost pozdě na změnu. Být Vámi, tak jsem rád, že na tu armádu nedošlo. ;-)

2 0
možnosti

H64o84n92z98a 80K84o23v48a35r

27. 2. 2014 13:53

Dávám vám karmu, ale s velkým sebezapřením. Taky jsem měl mladší sestru. A taky uměla být pěkná mrcha.

2 0
možnosti
Foto

Mladší sourozenci jsou špinavá pakáž. Mně brácha rozstříhal model autíčka. Hájzl.

2 0
možnosti

27. 2. 2014 14:24

Starsi jsou pakaz daleko vetsi.

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS